Wat ik leerde uit het bekijken van mijn kinderfoto’s

 Ik werd geboren in één of andere sekte

IMG_0070

IMG_0033

Zo eentje waarin alle vrouwen lange soepjurken dragen.

IMG_0031

Nee echt, wat is dit?

Dat heb je trouwens goed gezien: er zaten inderdaad twee tweelingen en vier rostjes in de klas.

Ik ben altijd beleefd geweest

IMG_0074

Maar had wel al een hekel aan de kapper

IMG_0044

Chocolade, daarentegen, was wel altijd een goede vriend

IMG_0096

IMG_0054

Waarom verder zoeken als je al een paasei hebt gevonden? Impulse control van den Aldi. (de chocolade eieren waarschijnlijk ook, maar die zijn best lekker)

Tanden zijn toch maar overrated

IMG_0034

Kinderarbeid was nog gewoon toegestaan

Of het nu ging om de auto wassen

IMG_0059

Of eten maken

IMG_0092

Ik had swag voor het cool was

IMG_0098

Om nog te zwijgen over mijn overduidelijke street cred

IMG_0019

Ik was een foutje in een Arisch experiment

IMG_0107

Maar alsnog een beloftevol chirurg

IMG_0108

En ik zal nooit meer zo cool zijn als 20 jaar geleden met een roze peignoir en een fristi in de hand

IMG_0062

5 thoughts on “Wat ik leerde uit het bekijken van mijn kinderfoto’s

  1. zalig, vooral de commentaren bij de foto’s🙂
    wees blij dat je naar de kapper mocht,
    ik werd door de rest van de familie zowat aanzien als een soort seriemoordenaar toen ik eens zelf het haar van onze oogappel eens knipte!

Leave a Reply

